Her finder du en daglig opdateret oversigt over de billigste fagforeninger i danmark

Der er en kæmpestor prisforskel på fagforeninger i Danmark. Faktisk kan du spare næsten 7000 kroner om året på dit kontingent.

Her kan du se en oversigt, og finde den billigste fagforening. De fleste fagforeninger henvender sig dog kun til en bestemt type erhverv. for at få et sammenligneligt overblik har vi kun taget de tværfaglige fagforeninger med i testen for at finde den billigste fagforening. De tværfaglige fagforeninger yder nogenlunde den samme ydelse og service.

Der kan dog være den ulempe ved de tværfaglige fagforeninger at de ikke sidder med ved forhandlingsbordet ved overenskomstforhandlinger når arbejdsforholdene skal forbedres. Endvidere har de ikke tillidsrepræsentanter, strejkefond eller overenskomst.

Juridisk sikret : I de tværfaglige / billigste fagforeninger får du dog en personlig juridisk bistand hvis du har nogle uoverenstemmelser med din arbejdsgiver – så hvorfor ikke spare nogle penge og vælge den billigste fagforening.

De billigste tværfaglige fagforeninger, finder du i oversigten herover.

Læs mere om: ASE – Det Faglige Hus – Frie funktionærer og kristelig fagforening