Forbrugernes foretrukne fagforeninger netop nu ...

Fagforening-portalen.dk

Er en privatejet og uafhængig informationsportal, der formidler information om a-kasser i Danmark gennem vores samarbejdspartnere som er danske fagdoreninger. Du melder dig ikke ind hos os, idet vi blot formidler kontakten mellem dig og en af de fagforeninger vi samarbejder med.

Vi sammenligner priser og ydelser fra en lang række danske fagforeninger. Vi indsamler hver dag information om priser. Strukturerer informationen og gør det nemt og overskueligt for dig som forbruger, så du nemt kan se og sammenligne de forskellige aktuelle a-kasser der er på markedet netop nu og finde den fagforening, der passer bedst til dine aktuelle behov.

Vi har fingeren på pulsen hver evig eneste dag, når det gælder fagforeninger og forsøger på til enhver tid at stille den bedste information til rådighed for alle.

Vi arbejder med og oplyser om forskellige billige a-kasser og fagforeninger.

Vores portal er ganske gratis for dig at bruge. Vi modtager provision fra vores samarbejdspartnere hvilket er med til at finansiere driften af portalen: Fagforening-portalen.dk er ejet af selskabet DWS ApS, CVR 36931310

God fornøjelse med at finde en fagforening som passer dig.