Kristelig Fagforening

Kristelig fagforenings aktuelle pris, finder du i oversigten herover.

2 første måneder er gratis for lønmodtagere, hvis du vælger både fagforening og a-kasse er prisen kr. 515.- pr. måned. Som studerende tilbyder Kristelig Fagforening gratis medlemsskab.

Åben for alle: Kristelig fagforening er en tværfaglig fagforening der er åben for alle lønmodtagere uanset arbejdsområde, ufaglærte og faglærte.

Hos kristelig fagforening tilbydes følgende:

1. Faglig bistand ved uoverstemmelse på jobbet
  2. Gennemgang af ansættelseskontrakt
  3. Rådgivning ved jobsøgning, lønforhandling m.m.
  4. Karriererådgivning
  5. Der ydes tilskud til uddannelse
  6. Ingen partistøtte, derfor billig kontingent.
  7. kompetente advokater og konsulenter
  8. Stor erfaring i at køre sager for medlemmerne.

Hvis du er under uddannelse, har kristelig fagforening særlige tilbud.

Kristelig fagforening har i de seneste år skaffet dobbelt så meget i erstatning, som medlemmerne har betalt i kontingent.

Kristelig fagforenings medarbejdere hjælper ca. 50.000 medlemmer om året med arbejdsrelaterede spørgsmål.

Medlemsfordele:

Kristelig fagforening tilbyder en række fordele for deres medlemmer : Billige forsikringer og Pensionsordning. Rabat hvis du skal bruge en advokat. Web-seminarer, hjælp til jobsøgning. Endvidere er der mulighed for lønsikring i kristelig fagforening – mulighed for at få udbetalt et større beløb om måneden hvis du skulle blive ledig. Som medlem af Kristelig fagforening er du i gode og faglige hænder , vi kan varmt anbefale kristelig fagforening.

Læs også mere om: ASE – Det faglige Hus – Frie funktionærer – KRIFA – Lederne – CA A-kasse og Efterlønsbidrag